ILUSIÓN POLO NOSO CONCELLO .......... www.socialistasdeabaña.gal .......... ILUSIÓN POLO NOSO CONCELLO .......... www.socialistasdeabaña.gal .......... ILUSIÓN POLO NOSO CONCELLO .......... www.socialistasdeabaña.gal

El alcalde de A Baña calla a las acusaciones de fraude

García Cardeso zanjó en cuatro minutos un pleno que le pedía explicaciones.

Al alcalde de A Baña siempre le perseguirán los más de 104.000 kilómetros -como dar la vuelta al mundo dos veces y media- que cobró en concepto de dietas durante cuatro años. También los 9.400 euros que pasó por gastos protocolarios. Según el portavoz local del PSOE, Enrique Vázquez, solo falta un informe del Consello de Contas para que el asunto, que lleva años en el juzgado de Negreira, dé el salto a la Audiencia Provincial de A Coruña.
El alcalde tuvo que responder políticamente del asunto ayer en un pleno pedido por el PSOE. Los socialistas pretendían que los ediles del PP votaran a favor de que su jefe y alcalde devolviera «todas as cantidades cobradas indebidamente por facturas e tiques nulos e por declaracións falseadas». Enrique Vázquez llegó equipado con un amplio dosier con facturas que habían sido modificadas a mano: tachones, cambios en los precios, comidas en domingos con fecha cambiada al lunes... ¿Quién hizo los cambios? «O señor García Cardeso», aseguró Vázquez tajantemente.
Pero el señor García Cardeso no quiso entrar en el debate y despachó el pleno tan pronto como pudo. Abrió la sesión, observó su reloj de pulsera y proclamó «Enrique, son dous minutos». Pasaron 120 segundos en los que el portavoz del PSOE leía apresurada y atropelladamente su intervención hasta que la airada voz del alcalde lo interrumpió: «Se acabó el tiempo». El PP no quiso hacer valoraciones porque el asunto está en los juzgados. Y García Cardeso, que ha tenido cuatro mayorías absolutas, solo advirtió a los socialistas: «Así non se gañan as eleccións». Solo habían pasado cuatro minutos desde el inicio del pleno cuando los concejales del PP votaron contra la moción socialista para zanjar el pleno.
Vázquez también había criticado la labor de la secretaria interventora del Concello por haberse negado a analizar las supuestas manipulaciones en las facturas. Pero al portavoz socialista no le dio tiempo a finalizar su intervención y, ya más relajado, siguió hablando con la prensa al acabar. Vázquez mostró varias de las facturas. Una de ellas, por ejemplo, se refiere a una supuesta comida oficial celebrada un domingo, aunque alguien modificó a mano la fecha del tique para el lunes, a pesar de que los socialistas aseguran que el restaurante cerraba ese día de la semana.
Hay otras de comidas en ayuntamientos distintos y modificadas, según Enrique Vázquez, por la misma mano. «Debe de ser o mesmo camareiro, que fai horas extra».

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Oes este Andrés fai máis kilómetros ca Contador, pois xuraría que non se lle nota na barrigiña que ten. ¡HAI! o mellor é que lle gusta comer tanto e tan ben que ata come os números dos importes dos tickets dos restaurantes.

Anónimo dijo...

¿Vichedes na tvg como o concelleiro de Lañas non levantou a man para votar a favor de Andrés? ¿Terá algo que ver con que a irmá é licenciada en dereito?. Por desgraza para el ou non o viron ou non quixeron velo, porque consta como que votou a favor.

adrian dijo...

TEN QUE VER QUE É UN CONCELLEIRO CON RESPONSABILIDADE! SEMPRE DESTACOU ENTRE A DEREITA POR SER UN HOME CON PRINCIPIOS E O OUTRO DIA DEMOSTROUNO. É XENTE QUE LLE INTERESA A BAÑA, PORQUE TEN FAMILIA QUE TAMÉN QUERE A BAÑA. NORABOA PAREDES!

Anónimo dijo...

Nunha cousa ten razon Andres "ASI NON SE GAÑAN AS ELECCIONS" deixade de chinchar e respectade os resultados electorais do Concello de A Baña e se vos gusta tanto estar a frente do concello sera por algo...

Anónimo dijo...

será por facer ben as cousas e non encher o bandullo como touris, fixadevos que panza ten, o de ser concellal e encher o bandullo que paga andres daselle ben

adrian dijo...

QUEN ESTÁ Ó FRENTE DO CONCELLO? OS RESULTADOS SON RESPETADOS, POR ISO SABEMOS TODOS O QUE HAI! A SUMA DOS VOTOS DA ESQUERDA SUPERE NUNHA TRINTENA DE VOTOS ÓS DA DEREITA!do que se está a falar é das dietas ilegais cobradas polo alcalde dende o 1999. O censo é outro proceso diferente.Leede as noticias, ide ós plenos e deixade de falar de oídas.

adrian dijo...

só quería dicirlle ó anónimo que puxo o de Tourís, que o do bandullo non ven ó conto. Temos que respetar ás persoas, e Tourís non é o problema do concello. Pese a que está no equipo de governo, é un rapaz que se leva bastante ben con todos. Eu persoalmente téñolle un certo afecto xa que sempre estivo vinculado coa xuventude de A Baña. Non vexo ben este comentario, aínda que respecto todas as opinións