ILUSIÓN POLO NOSO CONCELLO .......... www.socialistasdeabaña.gal .......... ILUSIÓN POLO NOSO CONCELLO .......... www.socialistasdeabaña.gal .......... ILUSIÓN POLO NOSO CONCELLO .......... www.socialistasdeabaña.gal

La Xunta niega intervención alguna en el parque empresarial bañés de A Eiroa

El director xeral del Instituto Galego da Vivenda e Solo (IGVS), organismo dependiente de la Xunta, Antonio Boné, aseguró ayer en el Parlamento gallego que el parque empresarial de Eiroa, en A Baña, es de inicitiva privada y que la Xunta nada tiene que ver, «só a tramitación legal de calquera polígono, sexa privado ou público».
Boné respondió así a una pregunta del diputado socialista José Manuel Lage, quien se interesó por la agilización de los trámites de este polígono y recordó que «en abril deste mesmo ano o alcalde de A Baña reuniuse con Feijoo teoricamente para desbloquear o polígono industrial de Eiroa, cando resulta que a Xunta non ten nada que ver, o que é moi sorprendente». El director xeral del IGVS afirmó que el plan de sectorialización del parque empresarial bañés está tramitándose e incluso explicó que el citado plan «está pendente de informes de diferentes organismos».

No hay comentarios: